بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» معرفی مینی سریال گامبی وزیر

معرفی مینی سریال گامبی وزیر

معرفی مینی سریال گامبی وزیر

«گامبی وزیر»، مینی سریالی در ژانر درام-خانوادگی به کارگردانی اسکات فرانک در سال 2020 ساخته شده استاسکات فرانک به همراه آلن اسکات خالقین سریال « گامبی وزیر » هستند. اسکات فرانک سابقه درخشانی در سینما دارد و 2 نامزدی اسکار برای نوشتن فیلمنامه اقتباسی « لوگان » و « خارج از دید » کسب کرده است.

سریال گامبی وزیر که وسط پلتفرم نت فلیکس پخش می شودامروز به پربیننده ترین سریال این شبکه تبدیل شده است،از مهم ترین علت‌های سرو صدا کردن این مینی سریال تازه به میدان آمده می‌توان به بازی قوی و عمیق بازیگر نقش اول فیلم اشاره کرد. سریال شاید از پرکشش‌ترین مینی سریال‌های چند سال اخیر باشد و روند داستان به قدری جذابیت دارد که هر نوع بیننده‌ای را جذب می‌‌کند حتی اگر کوچکترین اطلاعاتی در زمینه شطرنج نداشته باشید. 

در این سریال آنیا تیلور-جوی، بیل کمپ، ماریل هلر، متیو دنیز لوییز , دولورس کاربوناری به هنرمندی پرداخته‌اند.

داستان فیلم از ین قرار ست که بث هارمون ( آنا تیلور جوی ) دختربچه ای است که در دهه 60 میلادی به یتیم خانه فرستاده می شود. اما برخلاف کودکان این محل، او با بازی شطرنج آشنا می شود و خیلی زود متوجه هوش سرشارش در این رشته می شود که سرنوشت او را تغییر می دهد. طرح قوی داستان جوری است که در عین اطمینان از برد بازیگر نقش اول دائم با خود احساس می‌کنید این دفعه بث می‌بازد و سزای اعتیاد زیادش را می‌بیند. ایجاد این تناقض شدید در ذهن مخاطب را می‌توان بی شک از هنر کارگردان دانست.

گامبی وزیر شطرنج را دستمایه رخدادهای سیاه زندگی بث می کند و به هنرمندانه ترین شکل ممکن زندگی دختری نابغه اما منزوی را به تصویر می کشد. به مانند شطرنج، بث می آموزد که امکان دارد گاهی کیش شود اما در حرکتی ناگهانی و غیرمنتظره وضعیت را به مات کردن مشکلاتش تغییر دهد. اعتیاد و تنهایی بث در کنار موفقیت هایی که کسب می کند می تواند یک انسان آسیب پذیر و در عین حال خطرناک بسازد. اگر می خواهید برای اولین بار شطرنج را در جذاب ترین حالت ممکنش ببینید و یک سریال کوتاه جذاب را هم از دست ندهید، « گامبی وزیر » بهترین گزینه پیش روست.


ای فروغِ ماهِ حُسن، از روی رخشان شما مطلب مرتبط ای فروغِ ماهِ حُسن، از روی رخشان شما

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده