بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» سریال ایرانی ملکه گدایان

سریال ایرانی ملکه گدایان

سریال نمایش خانگی ملکه گدایان

«ملکه گدایان» به کارگردانی حسین سهیلی زاده از خرداد امسال وارد فاز پیش تولید و سپس از 15 مرداد 99 رسما کلید خورد.

نگارش فیلمنامه سریال 30 قسمتی «ملکه گدایان» به صورت مشترک بر عهده حامد افضلی و امین محمودی که برای بار اول سری نمایش های خانگی را تجربه میکند بوده است.

ملکه گدایان ترکیب آوای باران و مانکن است که با کمی تغییر در نویسندگی و داستان سعی در ایجاد تفاوت و جذب مخاطب دارد و از هر حیله ای برای جذاب نشان دادن سریال استفاده می کند ، حیله هایی که شاید در نگاه اول بتواند مخاطب عام را جذب کند.

 بازیگران اصلی این سریال

«آرمان درویش» بازیگر جوان سینما و تلویزیون که این روزها فیلم سینمایی «پسرکشی» به کارگردانی محمدهادی کریمی و با هنرنمایی وی به صورت آنلاین در شبکه های VOD اکران شده است و «محمدرضا غفاری» دیگر بازیگر جوان سینما و تلویزیون کشور نیز برای نخستین بار در سریال «ملکه گدایان» بازی در شبکه نمایش خانگی را تجربه می کنند.

 

«رویا نونهالی» بازیگر 58 ساله سینما و تلویزیون که همانند باران کوثری برای دومین بار با سریال «ملکه گدایان» بازی در شبکه نمایش خانگی را تجربه می کند، این شب ها برنامه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی و داوری وی از شبکه سه سیما در حال پخش است.

ای فروغِ ماهِ حُسن، از روی رخشان شما مطلب مرتبط ای فروغِ ماهِ حُسن، از روی رخشان شما


«باران کوثری» بازیگر 35 ساله سینما و تئاتر که این اواخر فیلم سینمایی «کشتارگاه» به کارگردانی عباس امینی و با هنرنمایی وی به صورت آنلاین در شبکه های VOD اکران شد، او پیش از این در سال 1394 و درسریال «دندون طلا» به کارگردانی داوود میرباقری و با هنرنمایی حامد بهداد، سیروس گرجستانی، مهدی فخیم زاده و ... برای نخستین بار بازی در شبکه نمایش خانگی را تجربه کرده بود.

«پانته آ بهرام» بازیگر 50 ساله سینما و تئاتر که این روزها فیلم سینمایی «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت و با هنرنمایی وی بر روی پرده های سینما به اکران درآمده است، او پیش از سریال «ملکه گدایان» در سال 1396 با سریال «عاشقانه» به کارگردانی منوچهر هادی و با هنرنمایی ساره بیات، محمدرضا گلزار، حسین یاری، مهناز افشار و ... برای نخستین بار بازی در شبکه نمایش خانگی را تجربه کرده بود.

ملکه گدایان سعی دارد با استفاده از تمام حیله و فنون سینمایی و فرمول موفقیت آمیز مانکن مخاطب را جذب کند.البته می تواند موفق هم باشد زیرا ویروس کرونا و محدودیت های آن و کم بودن رقیب در نمایش خانگی می تواند به این موضوع کمک شایانی کند.

داستان در مورد پسری یه نام البرز که سالهاست در آلمان زندگی می کند و طبق داستان سریال به دلیل انجام قتل غیر عمد در گذشته نمی تواند به ایران بازگردد او قصد دارد با دختری به نام سارا در کشور ترکیه ازدواج کند و همراه سارا به آلمان باز گردد. اما در روز عقد به او خبر میدهند که پدرش سکته کرده است و باعث می شود که او به صورت قاچاقی به ایران باز گردد. البرز یک شیمیدان موفق است و زمانیکه به ایران می رسد نه نامزد او و نه مادرش او را نمی شناسند البرز در دست قاچاقچیان گیر افتاده است تا اینکه بیهوش می شود .زمانیکه بهوش می اید همه او را با نام فرهاد می شناسند و کارت ملی به همین نام در جیب او وجود دارد.همه چیز بسیار سردرگم و پیچیده است .

البرز هیچ کسی را در تهران ندارد که به پیش او برود و مجبور می شود با زنی به نام افرا ( باران کوثری )که ادعا می کند نامزد اوست به مفت آباد برود و در آنجا زندگی کند.البرز برای یافتن پاسخ به پیش وکیل می رود و شرا یطش را برای او توضیح می دهدو از او کمک می خواهد.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده